Macro

Πολιτική κουζίνα by Παπαλάμπραινα: Σχολικό “Big Brother”, το νέο δόγμα Κεραμέως

Οι Έλληνες είναι γενναίοι, παίρνουν το ρίσκο και βγαίνουν νικητές. Πάνω απ’ όλα η εθνική υπερηφάνεια. Με αυτό το σκεπτικό πάρθηκε και η απόφαση να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία  μόνο για 10 μέρες (!). Με ευθύνη του πολυχρονεμένου πρωθυπουργού και της υπουργού Κατηχητικού, Νίκης (το λέει και τ’ όνομά της) Κεραμέως, αποφασίσαμε να ρισκάρουμε όσα πετύχαμε ως κοινωνία τους τελευταίους δύο μήνες, μένοντας σπίτι και επιδιδόμενοι στο επικίνδυνο σπορ να παρακολουθούμε ειδήσεις στα κανάλια.

Ήρθε η ώρα ο γενναίος ελληνικός λαός (που όταν οι άλλοι τρώγανε βελανίδια…) να αποδείξει ότι δεν μοιάζει στα «γατάκια» τους Γερμανούς που σκιάχτηκαν από τον κορωνοϊό και ανέβαλαν το προγραμματισμένο άνοιγμα των σχολείων. Ίδιοι δειλοί και στην Ιταλία, την Ισπανία και αλλού, όπου τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Η επιστροφή στην «κανονικότητα» (τη συνοδευόμενη από βαρβαρότητα για να μην πλήξει ο κόσμος της εργασίας από την κλεισούρα) θέλει «παίχτες» που ξέρουν να διακινδυνεύουν ακόμα κι αν ένα θέμα αφορά 1.300.000 μαθητές, αντίστοιχο αριθμών γονέων και 150.000 περίπου εκπαιδευτικούς. Εδώ δεν έχουν ανοίξει τα κατηχητικά, με αυτά θα πονοκεφαλιάζει τώρα η κυρία Κεραμέως; Σημασία έχει να πιάσουν τόπο οι απειλές περί «ατομικής ευθύνης» και να πετύχει η επικοινωνιακή διαχείριση (τόσα λεφτά σπαταλώνται στα ΜΜΕ, για να τρώνε και να μη μιλάνε…).

Δεν λείπουν, βέβαια, οι γκρίνιες από τους  τεμπελχανάδες εκπαιδευτικούς, τους λιπόψυχους συριζομαδούρους και τις λοιπές αναρχοάπλυτες δυνάμεις. Δεν φτάνει που οι μεν δεν θέλουν να εργαστούν και οι δε τους στηρίζουν, βρήκαν και νέο ψεγάδι στην καθ’ όλα αψεγάδιαστη κυβερνητική τακτική.

Καλωσορίστε το «Big Brother»

Ανακάλυψαν οι γνωστοί-άγνωστοι μουρμούρηδες ότι δεν τους αρέσει η βιντεοσκόπηση και η μετάδοση των μαθημάτων από την τάξη μέσω διαδικτύου στους μαθητές που δεν θα προσέλθουν στα σχολεία. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ, βάζοντας εμπόδια στο θεάρεστο έργο του υπουργείου, καλεί τα μέλη της να μην υλοποιήσουν το εν λόγω σχέδιο, δηλώνοντας παράλληλα ότι προσφεύγει αμέσως στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Απαράδεκτα πράγματα! Τι πάει να πει ότι το μάθημα τύπου «Big Brother» «σπάει» το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή; Είναι επιχείρημα αυτό του κ. Φίλη ότι κάτι τέτοιο «δεν έχει διανοηθεί να κάνει κανένας υπουργός Παιδείας, σε καμία ελληνική κυβέρνηση, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες»; Φυσικά και δεν το είχε κάνει κανείς προηγουμένως. Όλοι περίμεναν την κυβέρνηση του Μωυσή (που ξέρει από… πλάκες) να υλοποιήσει μεγάλες καινοτομίες.

Τι κακό έχει, δηλαδή, τα παιδιά να μαθαίνουν από νωρίς τι σημαίνει «Big Brother»; Τι πρόβλημα έχουν οι καθηγητές και δεν θέλουν να παίζουν στο διαδίκτυο οι παραδόσεις τους; Μπορεί κάποιες διδασκαλίες τους να γίνουν ακόμα και viral στα social media. Αυτό θα δώσει νέα πνοή στην εκπαίδευση, θα την κάνει πιο σύγχρονη. Τα νέα παιδιά θα βγουν εξοικειωμένα με την καταπάτηση των δικαιωμάτων τους και δεν θα στρέφονται σε ακρότητες για την υπεράσπισή τους. Οι δε καθηγητές δεν αποκλείεται να απολαμβάνουν τέτοιας δημοφιλίας που θα τους επιτρέπει να αποκτούν εισόδημα από διαφημίσεις και να μην αναγκάζεται το κράτος να σπαταλά αχρείαστα κονδύλια για την πληρωμή μισθών στον κάθε τεμπελχανά.

Θερμή παράκληση: Όταν το επιτελικό κράτος (μας) δουλεύει, μην το εμποδίζουμε. Μπορεί να στριμωχτεί και να αναγκαστεί μετά το  «Big Brother» να επιβάλει σε μαθητές και καθηγητές και το «Survivor»…

Παπαλάμπραινα

Πηγή: Independent News