Αλλά όταν ο Μητσοτάκης λέει με τόση φυσικότητα «εμείς ποτέ δεν εργαλειοποιήσαμε το Μάτι» είναι ένας ελεεινός και ξετσίπωτος υποκριτής και πολιτικός απατεώναςΗ κυβίστηση Μητσοτάκη, στο θέμα του ξυλολίου και της εξεταστικής επιτροπής έχει προκαλέσει σοκ σε διάφορους δεξιούς και ακροκεντρώους.
Γιατί τους άδειασε μεγαλοπρεπώς σε θέματα που δύο χρόνια τα αντιμετώπιζαν με χλευασμό, ειρωνείες και επιθέσεις στην Καρυστιανού και τους άλλους συγγενείς.
Τώρα όλοι αυτοί προσπαθούν να κάνουν damage control. Και να μαζέψουν κάπως αυτά που άπλωσε ο αρχηγός τους.
Γιατί υπάρχει ο ορατός κίνδυνος να χαθεί εντελώς το έδαφος κάτω από τα πόδια της παράταξης. Και τους πάρουν οι αντίπαλοι φαλάγγι χωρίς καν να κουνηθούν από τις θέσεις τους.
Όλοι όσοι μιλάνε τις τελευταίες μέρες σε ΜΜΕ και κοινωνικά δίκτυα, έχουν ένα βασικό επιχείρημα: ήταν υπερβολική η αυτοκριτική του Μητσοτάκη.
Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ «έστησε ολόκληρο θέατρο στο Μάτι» αλλά η ΝΔ, σε αντίθεση με την σημερινή αντιπολίτευση, «δεν το εργαλειοποίησε ποτέ».
Ας δούμε λίγο αυτό το επιχείρημα σε σχέση με την πραγματικότητα.
Με την υπενθύμιση φυσικά ότι οι τραγωδίες είναι τραγωδίες. Βαραίνουν την εκάστοτε κυβέρνηση και υποχρεώνουν την εκάστοτε αντιπολίτευση να θέτει ερωτήματα.
Η αλήθεια είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έστησε κανένα θέατρο στο Μάτι.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε μια τεράστια βλακεία. Έβαλε ανοιχτές κάμερες εκεί που ο Τσίπρας μπήκε να μιλήσει με τους πυροσβέστες.
Οι πυροσβέστες είχαν την πληροφορία ότι υπήρχαν πολύ περισσότεροι από τους 4 νεκρούς που είχαν επιβεβαιωθεί μέχρι εκείνη την στιγμή. Αλλά δεν μπορούσαν να το πουν σε απευθείας μετάδοση.
Πρώτον γιατί οι νεκροί δεν ανακοινώνονται αν δεν επιβεβαιωθούν. Και δεύτερον γιατί δεν ανακοινώνονται έτσι, σε λάιβ μετάδοση την ώρα που συζητάνε μεταξύ τους.
Όταν οι κάμερες έκλεισαν, οι πυροσβέστες έδωσαν στον Τσίπρα την εικόνα που είχαν. Και αμέσως βγήκε ο Τζανακόπουλος και είπε ότι οι νεκροί στο Μάτι αναμενόταν να είναι πολύ περισσότεροι.
Άλλωστε έτσι που ήταν η κατάσταση εκείνη την στιγμή, δεν είχε κανένα νόημα να προσπαθήσει κάποιος να κρύψει την έκταση της τραγωδίας. Ούτε κάτι να κερδίσει από αυτό.
Το να επιχειρήσεις να συντηρήσεις λάθος εντυπώσεις για 10 λεπτά ή για μία ώρα, δεν θα ήταν μόνο ανώφελο, θα ήταν πολλαπλά καταστροφικό.
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στην βλακεία και στο θέατρο. Και η διαφορά είναι ότι σε αντίθεση με την βλακεία, το θέατρο το παίζεις συνειδητά.
Όταν λοιπόν, μιλώντας για μια τραγωδία καταλογίζεις σε κάποιον πρόθεση που δεν είχε, κάνεις εργαλειοποίηση της τραγωδίας. Είναι ο ορισμός.
Θα θυμάστε τον Άδωνη να σκούζει στα κανάλια «έστησαν θέατρο πάνω σε πτώματα μικρών παιδιωωωωωών..».
Την καμπάνια της ΝΔ «ορίστε, ο Τσίπρας σε σκάφος ένα μήνα μετά το Μάτι». Που την πήρε επάνω του ο Μητσοτάκης και την έφερε σε προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στην Βουλή.
Τα ηχητικά από την δικογραφία που βγήκαν στον ΣΚΑΪ μια εβδομάδα πριν τις εκλογές του 2019. Και την ευρύτατη εκμετάλλευσή τους.
Ο Σχολαστικός Η ΑΥΓΗ