Macro

Άγγελος Τσέκερης: Επισημάνσεις

Εντάξει, παιδιά, καταλάβαμε. Για το δυστύχημα φταίνε ο σταθμάρχης και οι διαχρονικές παθογένειες.
 
Ξέρετε πώς γίνονται αυτά. Βρήκε ο άλλος ένα λυχνάρι, το έτριψε, βγήκε από μέσα μια διαχρονική παθογένεια. Τι θέλεις του λέει, να με κάνεις σταθμάρχη στη Λάρισα λέει αυτός.
 
Να είμαι στο σπίτι μου και να πάρω και καλή σύνταξη.
 
Απέναντι σε τέτοιες υπέρτερες δυνάμεις, τι μπορούσε να κάνει το επιτελικό κράτος;
 
Τον εκπαίδευσε έξι μήνες στα σκόιλ ελικίκου, τον πέρασε και έναν μήνα από την Καλαμπάκα, απ’ όπου διέρχονται δύο σταματημένα τρένα στην ημέρα, και τον πήγε στη Λάρισα να πατάει κουμπιά.
 
Αλήθεια, τι θα μπορούσε να πάει στραβά;
 
Η ηλικία ενδεχομένως, αλλά του βγάλαμε ένα φωτογραφικό ΦΕΚ με υπογραφές δύο υπουργών και το προσπεράσαμε κι αυτό.
 
Συνήθως με ολυμπιονίκες γίνεται αυτό, αλλά αποφεύγουν να τους κάνουν σταθμάρχες.
 
Τι άλλο να έκανε το επιτελικό κράτος; Αλλά, βλέπετε, φταίνε οι συντεχνίες, που δεν θέλουν αξιολόγηση στο Δημόσιο.
 
Και όπως είπε και ο πρωθυπουργός, φταίνε και οι συνάδελφοί του, που δεν υποψιάστηκαν πόσο ανέμελοι και αδίστακτοι είμαστε στην τακτοποίηση βυσμάτων και άφησαν έναν τέτοιον άνθρωπο μόνο του να κάνει κουμάντα.
 
Και πήγαν να φάνε λιγδερά σουβλάκια και να λένε αστεία σε βάρος του Κούλη και του Πρετεντέρη.
 
Οπως μεθοκοπάει το ασκέρι του κάπτεν Τζον Σίλβερ στο πανδοχείο Ο Μαύρος Σκύλος, για να έχετε μια εικόνα.
 
Διότι ποιος άνθρωπος στο Δημόσιο μπορεί να ενδιαφέρεται να μην προκληθεί δυστύχημα με 80 νεκρούς; Όλοι την ευαισθησία του Μητσοτάκη έχουν νομίζετε;
 
Εντάξει, μην τα ρίχνουμε όλα στις διαχρονικές παθογένειες πάντως. Έχει και ο ΣΥΡΙΖΑ ευθύνες.
 
Το εξήγησε ο Καραμανλής. Το δίκτυο είναι σε εξαιρετική κατάσταση και οι όποιες ελλείψεις τυχόν υπάρχουν οφείλονται σε εγκληματικές ευθύνες του ΣΥΡΙΖΑ.
 
Μια εγκληματική ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ, για παράδειγμα, είναι ότι υπολογίζει το ποσοστό της ολοκλήρωσης των έργων που παρέδωσε με βάση έγγραφα της ΕΡΓΟΣΕ και όχι όπως θα συνέφερε τον Γεραπετρίτη.
 
Ο οποίος μετράει την πρόοδο του έργου με βάση τους σταθμούς που έχουν παραδοθεί ολοκληρωμένοι.
 
Οι σταθμοί που έχουν ολοκληρωθεί κατά 98%, π.χ., δεν υπολογίζονται στην πρόοδο του έργου. Λογικό.
 
Ούτε οι σταθμοί που έχουν ολοκληρωθεί κατά 72% υπολογίζονται.
 
Ούτε καν οι καλωδιώσεις ανάμεσα στους σταθμούς δεν υπολογίζονται. Που δεν είναι παρά το 97% της σύμβασης άλλωστε.
 
Ντροπή, κύριε Γεραπετρίτη μας, να τα μετράτε έτσι μπακάλικα. Είστε και γαμπρός εργολάβων…
 
Πάλι καλά να λέμε. Θα μπορούσαν να στείλουν το Υποφάντη να ρωτήσει ένα ΑΤΜ.
 
Ευτυχώς, η Ν.Δ. από την πλευρά της έκανε τιτάνια προσπάθεια. Ρωτήστε και τον υπεύθυνο εκτέλεσης του έργου, που τα βρόντηξε πέρσι τον Απρίλιο.
 
Και αμέσως μετά το δυστύχημα διάβασε την παραίτησή του όλη η Ελλάδα.
 
Είναι και ο αλήτης ο Τσίπρας, που πήγε και επισκέφθηκε την τηλεδιοίκηση των 165 χιλιομέτρων, που χάλασε το 2019 και δεν την επισκεύασαν ποτέ.
 
Ενώ στο δίπλα δωμάτιο υπάρχει τηλεδιοίκηση των 4,5 χιλιομέτρων που λειτουργεί άψογα. Ίσα βάρκα, ίσα νερά.
 
Εντάξει, αρκεί να ξέρει κάποιος να τη χρησιμοποιήσει. Πουθενά δεν σας βρίσκει κανείς.
 
Αυτά συμβαίνουν με τον Τσίπρα. Ότι είναι αδίστακτος στα επικοινωνιακά σόου.
 
Ενώ ο Μητσοτάκης βγήκε στον Θεοδωράκη απλός και ανθρώπινος, με το είδωλό του να αντανακλάται στο πιάνο.
 
Και επιζήσαντες του δυστυχήματος να του λένε Κυριάκο, άλλαξέ τα όλα. Αυτό.

Άγγελος Τσέκερης