Micro

Troll cops

«… που όμως η κοινωνία ουδέποτε τα αποδέχθηκε παρά του αντιθέτου που ορισμένοι πίστευαν».

Από την ανακοίνωση της ΠΟΑΣΥ

 

Το παραπάνω μικρό απόσπασμα είναι από την ανακοίνωση-αναγγελία για μια εκδήλωση που διοργανώνει η ΠΟΑΣΥ στις 29/6 στην πλατεία Εξαρχείων(!).

Για το ύφος και την απαράμιλλη σύνταξη της ανακοίνωσης θα αναφερθούμε παρακάτω.

Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο χώρο και στο θέμα της εκδήλωσης, που εντελώς τυχαία γίνεται στον πιο συμβολικό χώρο για τα κινήματα και την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά με θέμα «ανοιχτές και ελεύθερες πόλεις», κάτι για το οποίο είναι η αλήθεια το πρότεινε κι ο Σαμαράς όταν καλούσε τους Έλληνες και μόνον αυτούς να επανακαταλάβουν τις πόλεις τους.

Όλο το κείμενο της ανακοίνωσης, όσο βγάζει νόημα δηλαδή, κραυγάζει από μακριά ότι έχει γραφτεί από χέρι στελέχους της ΝΔ κι όχι απο συνδικαλιστές της Αστυνομίας, εφόσον αναπαράγει ουσιαστικά όλη τη φοβική προπαγάνδα της ΝΔ για υποτιθέμενα άβατα που υπάρχουν στο κέντρο της Αθήνας. Θα ήταν ενδιαφέρον επίσης να μας πει η ηγεσία της ΠΟΑΣΥ πόσες τέτοιου τύπου ανοιχτές εκδηλώσεις έκανε στο παρελθόν και σε ποιους χώρους, αν πήγε π.χ. στον Πειραιά να μιλήσει για το χουλιγκανισμό ή, αντίστοιχα, στην Τούμπα για το ίδιο θέμα. Αν επεδίωξε να μιλήσει στη Μύκονο ή στην Κέρκυρα για τη μαφία των νυχτερινών μαγαζιών.

Και σε κάθε περίπτωση ας πούμε ότι αποφάσισε η ηγεσία της ΠΟΑΣΥ να ανοιχτεί στην κοινωνία και να δείξει ότι αφουγκράζεται τους προβληματισμούς της επιχειρώντας και μια αυτοκριτική προσέγγιση σε όσα έχουν συμβεί στη χώρα τα τελευταία 40 χρόνια. Βγαίνει αυτό ως συμπέρασμα από το κείμενο της ανακοίνωσης; Όχι! Το κείμενο και η προσπάθεια εστιάζει στη συμβολικότητα του χώρου επιχειρώντας να προκαλέσει αντιδράσεις και επεισόδια ώστε να συνομολογηθεί, με το ζόρι, η προπαγάνδα πολλών ετών για το τι είναι τα Εξάρχεια και ποιοι-ες συχνάζουν και δραστηριοποιούνται εκεί.

Στη προσπάθεια να εμφανιστούν συμπαράστατες της μητσοτακικής ρητορείας τραβούν το σχοινί δεξιότερα από τον ίδιο τον Μητσοτάκη και υιοθετούν μια ατζέντα της οποίας υπάρχουν αυθεντικότεροι εκφραστές και, στο φινάλε, δεν είναι αυτός ο ρόλος μιας πανελλήνιας συνδικαλιστικής ομοσπονδίας που θέλει να εκφράζει το σύνολο των εργαζομένων σε αυτόν το χώρο.

Σε κάθε περίπτωση δε, αν θέλουν να σπάσουν τα άβατα και να κυνηγήσουν το έγκλημα, σίγουρα οι πηγές του λαθρεμπορίου, της σωματεμπορίας, των εκβιασμών βρίσκονται σε άλλα γεωγραφικά σημεία της Αθήνα και της χώρας. Βέβαια εκεί διατρέχουν τον κίνδυνο να συναντηθούν με νυν και πρώην συναδέλφους τους, όπως έχουμε διαπιστώσει μερικές φορές στο παρελθόν από αστυνομικές και δημοσιογραφικές επιχειρήσεις.

Και για να τηρήσουμε την υπόσχεση που δόθηκε στην αρχή του κειμένου να πιάσουμε λίγο παράγραφο παράγραφο την ανακοίνωση.

Στις πρώτες δύο γραμμές η ηγεσία της ΠΟΑΣΥ μας αναφέρει ότι «…παρεμβαίνει κάθε φορά υπέρ των δικαιωμάτων του Έλληνα πολίτη».

Για την Ελληνίδα ή τους/τις αλλοδαπούς-ές πολίτες προφανώς θα μας πουν κάποια άλλη στιγμή, ίσως όταν ανακαλύψουν ότι ζουν κι άλλοι-ες στη χώρα.

Στη δεύτερη παράγραφο το συντακτικό γνωρίζει μεγάλες πιένες ιδιαίτερα προς το τέλος που καταλήγει σε μία τρικυμία παραλόγου χωρίς βέβαια να παραβλέπουμε την ασύστολη χρήση κεφαλαίων εκεί που δεν χρειάζεται και εισαγωγικών επίσης χωρίς λόγο.

Και τέλος στην τέταρτη και τελευταία παράγραφο όπου εμφανίζεται ο γνωστός «αγανακτισμένος πολίτης» κι εκτρέπει τη μέχρι τότε πρόταση σε ένα παραλήρημα που συναντάμε στις εκπομπές του ναζιστικού «Μακελειού», κι αυτό πάλι με μια νοηματική δυσκαμψία που δεν κρύβεται με τίποτα.

Εν κατακλείδι, θα υπερθεματίζαμε σε οποιαδήποτε προσπάθεια των συνδικαλιστών θα έφερνε κοντά πολίτες και αστυνομικούς ώστε να γίνει διεξοδική και παραγωγική συζήτηση. Η συγκεκριμένη όμως προσπάθεια είναι μια κατά παραγγελία εκδήλωση από τη ΝΔ, και μάλιστα από τα πιο ακραία κομμάτια της, για να δημιουργήσει ντόρο ώστε να υπάρξει πολιτική εκμετάλλευση. Το ερώτημά μας απευθύνεται προς όλους κι όλες τους/τις  αστυνομικούς, αστυνομικίνες: Συμφωνείτε με την πρακτική της ηγεσίας σας;

 

Ο Γρηγόρης Αρκουδέας δεν υπάρχει, είναι ένα φανταστικό πρόσωπο.