Στις κινητοποιήσεις της νεολαίας η κυβέρνηση της ΝΔ απαντά με βία και καταστολή.
Καλεσμένη στην εκπομπή «Τώρα Μαζί» (OPEN) και τους δημοσιογράφους Γιώργο Σιαδήμα και Ευλαμπία Ρέβη, τόνισα τα εξής:
• Η κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή προσπαθεί από τη μία να κάνει αποποίηση ευθυνών και από την άλλη διάχυση ευθυνών. Ο πρωθυπουργός ξεκίνησε με το «ανθρώπινο τραγικό λάθος», είδε την κατακραυγή του κόσμου και το άλλαξε στο «όλοι φταίμε» δηλαδή κανείς, και πρόσφατα μας είπε ότι δεν ήξερε-όπως δεν γνώριζε για τους θανάτους εκτός ΜΕΘ και την παρακολούθηση Ανδρουλάκη. Είναι ο ανήξερος πρωθυπουργός.
• Αντί να δουν ότι η Ελλάδα δε θα είναι ποτέ η ίδια μετά τις 28 Φεβρουαρίου-έχει γίνει μια εγχάραξη στο συλλογικό ασυνείδητο όλης της χώρας-επιδίδονται σε διαχείριση damage control.
• Η νέα γενιά, η οποία θα πάρει τον κατώτατο μισθό και δεν μπορεί να ζήσει καθώς βρίσκεται σε καθεστώς τεράστιας επισφάλειας, πήρε στις πλάτες της το τραγικό συμβάν των Τεμπών και ζητάει κάθαρση εδώ και τώρα και ασφάλεια αλλά αντιμετωπίζεται με αστυνομοκρατία, βία και καταστολή. Παραλίγο να θρηνήσουμε ανθρώπινη ζωή με το γερανοφόρο της αστυνομίας που χτύπησε διαδηλωτή. Αν η απάντηση της ΝΔ στην λαΐκή οργή είναι αυτή, αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να κάνει ο κ. Μητσοτάκης.
• Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι έχει συμβεί σε αυτό το δυστύχημα που έχει τόπο, χρόνο και κυβέρνηση. Έγινε τώρα με κυβέρνηση ΝΔ. Ό,τι και να λένε αυτό δεν αλλάζει. Να ξεκαθαρίσουμε τρία πράγματα
1. Ήταν προαναγγελθείσα τραγωδία. Επί δύο χρόνια οι εργαζόμενοι με απεργίες και εξώδικα προανήγγειλαν το δυστύχημα και η κυβέρνηση απαντούσε με εξώδικα και διώξεις. Οι βουλευτές της αντιπολίτευσης έχουν καταθέσει πάνω από 100 ερωτήσεις και η απάντηση του πρώην υπουργού κ. Καραμανλή, ήταν «ντροπή σας που αμφισβητείτε την ασφάλεια των σιδηροδρόμων». Ενώ ειδικοί παραιτούντο
2. Σήμερα μας λένε ότι η τραγωδία συνέβη επειδή δεν εφαρμόστηκε το ECTS, το οποίο έχουν μόλις τέσσερις χώρες σε όλη την Ευρώπη. Έχουν όμως, άλλα συστήματα που κατοχυρώνουν την ασφάλεια στα ταξίδια. Και εδώ υπήρχαν τρεις δικλείδες ασφάλειας τις οποίες κατήγησε η ΝΔ το 2019: Το κέντρο Καρόλου, ο δεύτερος σταθμάρχης και ο κλειδούχος και η τηλεδιοίκηση στον σταθμό Λάρισας. Αυτό αντικαταστάθηκε με το τοπικό πίνακα χειρισμού.
3. Η ΡΑΣ έβγαλε ανεπαρκή και ελλιπή την εκπαίδευση των σταθμαρχών και ζητά να απομακρυνθούν ενώ η κυβέρνηση λέει ότι η διοίκηση της ΡΑΣ είναι ΣΥΡΙΖΑ. Αυτοί που κατηγορούσαν και τον κ. Ράμμο και την ΑΔΑΕ ως συριζαΐκή.
• Τέλος, ψευδώς αναφέρουν ότι η ΡΑΣ εποπτεύει την εκπαίδευση. Αυτό είναι εργο του ΟΣΕ. Η ΡΑΣ είχε εντολή από την Ευρωπαΐκή Ένωση να ελέγξει μετά το δυστύχημα εάν έγινε ορθώς η εκπαίδευση.