Το νομοσχέδιο δεν ‘απαντάει’ στην ανάγκη για έναν ασφαλή σιδηρόδρομο
Επιμένετε ακόμη και σήμερα στο νεοφιλελεύθερο μοντέλο, υποστηρίζοντας την πολυδιάσπαση που ‘γέννησε’ τα Τέμπη, όπως χαρακτηριστικά τη διατήρηση του ιδιώτη παρόχου, δηλαδή της Hellenic Train. Εμείς λέμε ότι δεν γίνεται να είμαστε η μόνη χώρα ευρωπαϊκά που σε ό,τι αφορά την παροχή σιδηροδρομικού έργου, έχουμε το μονοπώλιο μιας ιδιωτικής εταιρίας – για την ακρίβεια μιας κρατικής εταιρίας, αλλά από άλλο κράτος.
Γι’ αυτό προτείνουμε να περάσουμε από την απορρύθμιση στην επαναρύθμιση, με έναν ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο