Βίντεο

Δημήτρης Τζανακόπουλος: Κανείς δεν έχει εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση του κου Μητσοτάκη και στους υπουργούς του

-Το 2021 υιοθετήσατε τη μελέτη την έκθεση του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για την οδική ασφάλεια. Ποια από τα μέτρα της μελέτης που υιοθέτησε το Υπουργείο σας το 2021 έχουν υλοποιηθεί; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της υλοποίησης του σχεδίου;
– Αν η έγνοια σας ήταν πραγματικά η βελτίωση της οδικής ασφάλειας, η βελτίωση της αστικής κινητικότητας, η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, θα είχατε άλλες προτεραιότητες από αυτές που ορίζεται με το σημερινό νομοσχέδιο.
– Πρώτη και κύρια προτεραιότητα για να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα είναι η μείωση της χρήσης του Ι. Χ. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό.
▪️ ⁠Ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς
▪️ βελτίωση του στόλου των λεωφορείων
▪️ ⁠Αύξηση του προσωπικού
▪️ ⁠Αύξηση των δρομολογίων
▪️ ⁠Ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς
▪️ ⁠Αντικίνητρα για τη χρήση του Ι.Χ. και ταυτόχρονα
▪️ ⁠κίνητρα για τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς με χαμηλότερα εισιτήρια και ειδικές εκπτώσεις για ειδικές ομάδες του πληθυσμού
– Ο τιμωρητικός και εισπρακτικός χαρακτήρας του νομοσχεδίου δεν θα έχει παρά ελάχιστα αποτελέσματα στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, των νεκρών και των τραυματιών. Είναι μια κριτική την οποία έχουμε κάνει και για το ποινικό δίκαιο. Το να αυξάνεις διαρκώς τις ποινές, να δημιουργείς όρους σκληρής κατασταλτικής αντεγκληματικής πολιτικής σε ότι αφορά το ποινικό δίκαιο, δεν έχει τα αποτελέσματα που περιμένετε ή που ευαγγελίζεστε. Το ίδιο σε μεγάλο βαθμό ισχύει και εδώ.
– Επιλέξατε να μη δώσετε το νομοσχέδιο στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα γιατί θέλετε να διατηρήσετε μέσα στο νομοσχέδιο τη νομική αοριστία που θα σας επιτρέψει να αξιοποιήσετε το σύστημα με όποιον τρόπο θέλετε εσείς.
– Λέτε τα πρόσωπα που θα καταγράφουν οι κάμερες θα θολώνουν αυτόματα με βάση τη χρήση του λογισμικού. Θα υπάρχει δυνατότητα αντιστροφής του θολώματος από το χειριστή του συστήματος; Δεν μπορείτε να απαντήσετε γιατί όλα αυτά δεν ρυθμίζονται στο νομοσχέδιο. Επίσης, τι χρειάζονται περιστρεφόμενες κάμερες στους δρόμους; Για ποιο λόγο να μην είναι σταθερές οι κάμερες; Ποιος συγκεντρώνει το υλικό; Ποιος το χειρίζεται; Πότε καταστρέφεται; Πόσο διακρατείται; Θα υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής ήχου; Δε ρυθμίζεται τίποτα.
Όλα είναι ανοιχτά στη διακριτική ευχέρεια της διοίκησης και του υπουργού.
– Καταλαβαίνετε ότι υπάρχει αυτή η έντονη και κατά τη γνώμη μου απολύτως εύλογη καχυποψία απέναντι στην κυβέρνηση του Predator για όλες τις νομικές τρύπες που υπάρχουν στο νομοσχέδιο. Κανείς δεν έχει εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση του κου Μητσοτάκη και στους υπουργούς του και νομίζω σωστά!