Η νεολαία με ωριμότητα απαιτεί ξεκάθαρες απαντήσεις και κάθαρση.
Καλεσμένη στην εκπομπή “Χωρίς Χρώμα” στο ARTtv με τον δημοσιογράφο Γ.Βαθιώτη και τον Θόδωρο Ρουσόπουλο.
Η “τυπική” παραίτηση του κ. Καραμανλή απεδείχθει βολική διότι τον έκρυψε αυτήν την κρίσιμη περίοδο πίσω από μια κουρτίνα, τώρα που αποκαλύπτονται νέα στοιχεία, συμβάσεις και παρατάσεις που υπέγραψε ή έφερε μετά από 2 χρόνια τροποποιημένες στην Βουλή, αυτοι και οι υφυπουργοί του, έχουν τεράστιες ευθύνες. Βέβαια την συνολική πολιτική ευθύνη έχει ο κ. Μητσοτάκης. Διότι αυτό που κρίνεται, σήμερα είναι μια μεγάλη τραγωδία που συνέβη σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο και με συγκεκριμένη κυβέρνηση. Για τις ευθύνες του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ κατά την περίοδο διακυβέρνησης του, εμείς πρώτοι λέμε, να έρθουν όλα στο φως αλλά η τραγωδία δεν συνέβη επί ΣΥΡΙΖΑ είναι η κυβέρνηση απολογούμενη και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. Σήμερα οι νέοι διαδηλώνουν χωρίς να σταματούν όπως και όλη η κοινωνία η οποία εγείρεται μαζικά δημιουργώντας ένα ιστορικό momentum που αλλάζει συνειδήσεις.
Πρωταρχικά απαιτείται κάθαρση, να αποδοθούν οι ευθύνες χωρίς συμψηφισμούς και γενικεύσεις του τύπου όλοι φταίνε, που παραπέμπει στο μαζί τα φάγαμε και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για το σκοτεινό τοπίο της απολιτικής.
Η νεολαία αυτές τις μέρες δείχνει μια μεγάλη ωριμότητα και απαιτεί ξεκάθαρες απαντήσεις και κάθαρση. Είναι η νεολαία που ακούει ότι θα έχει χειρότερο μέλλον από τους γονείς της και βιώνει μια συνεχή επισφαλεια. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτή την νεολαία.
Ο κ. Μητσοτάκης πέρασε από την αποποίηση στους συμψηφισμούς και τελικά στο όλοι φταίμε δηλ δεν φταίει κανείς, προκαλεί την νεολαία που κατανοεί αυθεντικά αν είναι κάποιος ειλικρινής ή υποκριτής.
Τις τελευταίες 2 μέρες ο κ. Μητσοτάκης υπερέβη τα εσκεμμένα. Επετέθη στους “εργατοπατέρες συνδικαλιστές” ξεχνώντας ότι εάν είχαν εισακουστεί οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές των τραίνων υπήρχε πιθανότητα να είχε αποφευχθεί η τραγωδία.
Ανέφερε στην πρόεδρο της δημοκρατίας ότι αυτός είναι ο μοναχικός μονομάχος που παλεύει το “βαθύ κράτος” της κομματοκρατίας και των ρουσφετιών, όταν όλα τα στελέχη που διόρισε στον ΟΣΕ είναι από το βαθύ κομματικό του μηχανισμό και ο μοιραίος σταθμάρχης τοποθετήθηκε εκεί ρουσφετολογικά.
Δεν ήταν επιλογή όλων των κυβερνήσεων μεχρι την κρίση η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου αλλά των αυτοκινητοδρόμων που απέφεραν τεράστια κέρδη κατά την κατασκευή και εκμετάλλευση τους στους ολιγάρχες.
Ο ΟΣΕ διασπάται σε υπό επιχειρήσεις από το 1990 που γίνεται η ΕΡΓΟΣΕ, το 2005 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το 2012 η ΕΑΕΣΤΙ, το 2015 με την μνημονιακή υποχρέωση η Hellenic Train που αναλαμβάνει το μεταφορικό έργο.
Η σύμβαση 717 που παραλάβαμε ήταν εντελώς αδύνατο να υλοποιηθεί, διότι δεν υπήρχαν οι κατάλληλες υποδομές δηλ δεν υπήρχε διπλή γραμμή, και σηματοδότηση.
Καταλήγοντας επισήμανα ότι θεωρώ απαράδεκτες τις δημοσκοπήσεις αυτές τις μέρες τις οποίες αρνήθηκα να σχολιάσω.